Helaas is de inschrijving gesloten omdat we het maximale aantal deelnemers hebben bereikt, maar je kunt nog inschrijven op de wachtlijst. Mochten er nog deelnemers afvallen, dan vullen we die plaatsen op vanuit de wachtlijst. Mogelijk hoor je dit pas kort voor de start van Doerak omdat het kan gebeuren dat mensen erg laat afzeggen.